06 Aralık 2018

Samsung Galaxy S9 Ses Sorunu Nasıl Düzeltilir

Ses veya sese sahip olmayan Galaxy S9 ile ne yapılmalı?

Samsung Galaxy S9 cihazınızın ses üretmesini veya ses çıktılarını tasarlanmasını engellemiş olabileceği yazılım sorunlarını gidermek için bu adımlara başvurmaktan çekinmeyin.

İlk çözüm: Telefonunuzu yeniden başlatın.

Rastgele yazılım hataları cihazınızdaki ses işlevlerini de bozabilir, bu yüzden Samsung S9'unuz ilk kez ses çıkarmıyorsa, yeniden başlatmayı veya yumuşak sıfırlamayı verin. Bunu yapmak, küçük hataları temizler ve aynı şekilde telefon sisteminizi de yeniler. Samsung S9 cep telefonunuzda bir yumuşak sıfırlama gerçekleştirmenin iki yolu vardır. Normal prosedürü yapabilir veya yeniden başlatmayı zorlayabilirsiniz. İşte nasıl:

Güç düğmesine basın ve basılı tutun .
Kapatmak için seçeneğe dokunun .
Onaylamak için Gücü kapat'a dokunun .
Yaklaşık 30 saniye sonra , telefonunuz açılıncaya kadar Güç düğmesine tekrar basılı tutun .
Alternatif olarak, donanım tuşlarını kullanarak aşağıdaki adımları uygulayarak yumuşak bir sıfırlama yapabilirsiniz:

Güç ve Sesi Kısma düğmelerini aynı anda 45 saniyeye kadar basılı tutun .
Samsung logosu görüntülendiğinde her iki düğmeyi de bırakın.
Her iki yöntem de telefonun ses işlevlerini etkileyen küçük yazılım sorunları ile uğraşırken aynı şekilde çalışır ve ses çıkarmasına neden olur. Her iki yöntemde de hiçbir veri silinmeyecek, dolayısıyla yedek oluşturmaya gerek kalmayacaktır.

İkinci çözüm: Samsung S9'unuzdaki ses ayarlarını yönetin.

Metin ve e-posta mesajları aldığınızda bildirimler, sesler ve titreşimler almıyorsanız, Samsung S9'unuzdaki ses kontrollerini aşağıdaki adımlarla kontrol edip ayarlayın:

Uygulamalar ekranını açmak için Ana ekranın merkezinden yukarı veya aşağı kaydırın .
Ayarlar'a gidin .
Sesler ve titreşim'e dokunun .
Musluk Hacmi .
Ses seviyesini ayarlamak için, sürgüyü sola veya sağa sürükleyin.
Ayrıca Zil sesi, Medya, Bildirimler ve Sistem gibi diğer seçenekler için ses seviyesini ayarlamayı deneyin .
Alternatif olarak, telefonun sol tarafındaki Sesi Yükselt ve Sesi Kısma düğmelerine basarak sesi ayarlayabilirsiniz .

Ses kontrollerinin ayarlanmasının yanı sıra, işitme seçeneklerinin sessiz olarak ayarlanmadığından emin olun ve kontrol edin. Bu ayarları Erişilebilirlik menüsü altında bulabilirsiniz . Oraya nasıl gidileceği:

Uygulamalar ekranını açmak için Ana ekranın merkezinden yukarı veya aşağı kaydırın .
Ayarlar'a dokunun .
Erişilebilirlik'e dokunun .
Kategoriler bölümüne gidin .
Sonra dokunun İşitme .
Gerekirse özelliği KAPATMAK için tüm sesleri Sessiz seçeneğinin yanındaki düğmeye dokunun . Bu seçenek etkinleştirildiğinde, telefonunuzdan herhangi bir ses duymazsınız, dolayısıyla telefonun kapatılması gerekir.
Bu ayarları değiştirerek sorunu düzeltmek için cihazınızı test edin. Her şey amaçlandığı gibi çalışıyorsa veya S9 ses işleviniz devam ediyorsa, o halde iyisiniz. Aksi takdirde, bir sonraki olası çözümlere geçin.

Üçüncü çözüm: Samsung S9'unuzda Bluetooth'u devre dışı bırakın.

Samsung S9 hoparlörlerinizden gelen sesleri duymamanızın bir başka olası nedeni, halen bir Bluetooth, Bluetooth özellikli diğer ses cihazları gibi bir Bluetooth aksesuarı ile eşleştirilebilmesi veya bağlanabilmesidir. Bunun temel neden olmadığından emin olmak için Bluetooth ayarlarınızı kontrol edin ve şu adımları uygulayarak Bluetooth'u devre dışı bırakın:

Uygulamalar tepsisini açmak için boş bir noktaya hızlıca kaydırın .
Ayarlar'a dokunun .
Bağlantılar'ı seçin .
Gerekirse kapatmak için Bluetooth düğmesine dokunun .
Bluetooth etkinken, Samsung S9'unuzdaki sesler eşleştirildiği veya bağlandığı diğer Bluetooth cihazlarına yönlendirilir. Dedi ki, bunu duymayacaksınız. Bunu olası nedenlerden çıkarmak için önce Bluetooth'u kapatmanız gerekir .

Dördüncü çözüm: Ayarları sıfırla.

Ayarların sıfırlanması, telefon ayarlarınızı varsayılan ayarlarına sıfırlamanıza olanak tanır. Yaptığınız tüm özelleştirmeler iptal edilecek ancak kişisel veriler ve indirilen uygulamaların ayarları bozulmadan veya etkilenmeden kalır. Sorun cihazınızda yanlış yapılandırılmış ayarlardan kaynaklanıyorsa, bu yöntem büyük olasılıkla düzeltecektir. İşte böyle yapıldı:

Uygulamalar tepsisini açmak için Ana ekrandan boş bir noktaya hızlıca kaydırın .
Ayarlar'a dokunun .
Genel Yönetim'e dokunun .
Sıfırla'ya dokunun .
Ayarları sıfırla seçeneğini seçin .
Devam etmek için Ayarları sıfırla'ya dokunun .
İstenirse, cihazınızın PIN veya şifre gibi kimlik bilgilerini girin.
Ardından sıfırlamayı onaylamak için Ayarları sıfırla'ya dokunun .
Telefonunuzun ayarlarınızı sıfırlamayı bitirmesini bekleyin ve tamamlandığında yeniden başlatılır. Yeniden başlatmanın ardından, sesin geri olup olmadığını görmek için telefonunuzu test edin.

Beşinci çözüm: Yazılımı en son Android sürümüne güncelleyin.

Yazılım güncellemeleri, yazılım hatalarından kaynaklanan mevcut cihaz sorunlarını çözmek veya düzeltmek için düzeltme eki de içerir. Samsung S9'unuzu henüz en son Android sürümüne güncellemediyseniz, cihazınızdaki tüm yazılım güncellemelerini havadan yükleme ve yükleme yoluyla kontrol etmeyi deneyin. İşte böyle yapıldı:

Aşırı hava (OTA) güncellemesini tamamlayabilmeniz için cihazınızın önceden İnternet'e bağlı olduğundan emin olun.
Ana ekrandan boş bir yere kaydırarak Uygulama tepsisini açın .
Ayarlar'a dokunun .
Yazılım güncellemesi'ne dokunun .
Güncellemeleri manuel olarak indir seçeneğini belirleyin .
Cihazınızın mevcut güncellemeleri kontrol etmesini bekleyin.
Bir güncelleme varsa, devam etmek için Tamam'a dokunun .
Ardından güncelleme dosyasını indirmeye başlamak için Başlat'a dokunun ve ardından cihazınıza güncelleme yüklemek için ekrandaki talimatları izleyin.

Güncelleme yüklemesi tamamlandığında, yeniden başlatma iletisiyle size sorulur. Telefonunuzu yeniden başlatmak ve yeni yüklenen son güncellemeden yeni değişiklikleri uygulamak için Tamam'a dokunun .

Güncellemenin sorunu çözüp çözemeyeceğini belirlemek için telefonunuzun ses işlevlerini test edin. Aksi takdirde, ele aldığınız şey, sistem sıfırlama veya geri yükleme gibi daha gelişmiş çözümler gerektiren daha ciddi bir sistem hatası olabilir.