05 Mart 2018

LG G Pro Lite D682TR Stock Rom Yükleme

Adım 1:Telefonunuzun Şarjı %50 nin altında olmasın. Yukarıdaki Gerekeli Dosyaları Bilgisayarınıza indirin. LG Mobile Driver‘ i Bilgisayarınıza kurun. Telefonunuza Yükleyeceğiniz KDZ Dosyasını da indirdiyseniz LG Flash Tool‘ u Masaüstüne Çıkarın ve LGFlashTool2014.exe Dosyasını Açın. Select KDZ file karşındaki dosya simgesine tıklayarak indirdiğiniz kdz dosyasını seçin.




Adım 2:Telefonumuzu güç tuşuna basılı tutarak kapatıyoruz. Kapandıktan Sonra Usb Kablosunun büyük ucunu bilgisayara takıyoruz. Küçük ucunuda telefonun Ses Açma tuşuna basılı tutarak telefona takıyoruz. Ekrana Firmware Updating yazısı gelince elinizi çekebilirsiniz.

Adım 3:Gelen Ekranda Telefonu Sıfırlamayacaksanız Normal Flash Telefonu Sıfırlayacaksanız CSE Flash‘ ı Seçin. Eğer sürüm değişikliği yapacaksanız (örnğ: Lollipoptan kitkat’a dönecekseniz) CSE Flash‘ ı Seçmelisiniz.



Adım 4:Read Phone Information Ekranında START tuşuna basarak devam ediyoruz.



Adım 5:Select Country & Language Ekranında OK tuşuna basarak devam ediyoruz.



Adım 6:Bundan Sonra Yazılımın yüklenmesini bekliyoruz. telefonun ekranında yeşil COM yazısı ve Port numarası belirir ve yükleme devam eder tahmini 3-4 dakikada yüklenir. NOT: Bu Esnada bilgisayarda bir hata ekranı gelirse kapatmayın telefona bakın yükleme devam ediyorsa bitmesini bekleyin yazılımı kuracaktır. Zaten Yeşil COM yazısı gelmişse tamamdır yazılımı yükler.



Son Olarak Yazılım Yükleme işlemi bitince telefonun ilk açılışı uzun sürer 10-15dk bulabilir.


LG Flash Tool 2014

LG USB drivers

LG G Pro Lite D682TR Stock Rom