18 Şubat 2018

WhatsApp Bildirim Sorunu Çözümü

Telefonunuzun İnternet bağlantısı olduğundan emin olun

Eğer İnternet tarayıcınız çalışıyor fakat WhatsApp'ınız çalışmıyorsa, lütfen mobil operatörünüz veya sistem yöneticinizle iletişime geçin. APN ve modem ayarlarınızın doğru olarak ayarlanıp web olmayan soket bağlantılara izin verdiklerinden emin olun. Ayrıca başka bir ağdan bağlanmayı deneyebilirsiniz. Eğer Wi-Fi'dan bağlıysanız hücresel veriden bağlanmayı deneyin veya tam tersi.



Arka plan verisinin sınırlanmadığından emin olun

Telefonunuzda Ayarlar > Uygulamalar > WhatsApp > Veri Kullanımı'na gidin.
Arka plan verisinin sınırlanmadığından emin olun.

Yukarıdaki işlemleri Google Play Servisi için tekrar edin.

Ek çözüm yöntemleri

Telefonunuzu kapatıp yeniden başlatın.

Ayarlar > Uygulamalar > Menü tuşu > Uygulama tercihlerini sıfırla'dan uygulama tercihlerini sıfırlayın.

Telefonunuzu şarja takarak enerji tasarrufu modunun aktive olmasını engelleyin.

WhatsApp > Menü tuşu > WhatsApp Web > Bütün bilgisayarlardan çıkış yap'a giderek WhatsApp Web'den çıkış yapın.

Telefonunuz uyku modundayken Wi-Fi'yı açık tutmak için Ayarlar > Kablosuz > Menü Tuşu > Gelişmiş > Uykudayken Kablosuz'u açık tut'u Her zaman olarak seçin.

Görev yöneticilerini kaldırın. Bunlar, uygulamayı kullanmadığınızda uygulamanın mesajları almasını engeller.

Hangouts uygulamasını başlatın ve tüm hesaplarınızda oturumu kapatın. Daha sonra Hangouts uygulamasını yeniden başlatıp hesabınıza tekrar giriş yapın.

İşletim Sistemine özel ek çözüm yöntemleri

Android 4.1 - 4.4

Ayarlar > Veri kullanımı > Menü Tuşu'dan Otomatik-senkronize veri'nin işaretli olduğundan emin olun.

Ayarlar > Kablosuz > Menü Tuşu > Gelişmiş > Kablosuz (Wi-Fi) optimizasyonu'ndan kablosuz(Wi-Fi) optimizasyonu'nun seçili olmadığından emin olun.

Android 6.0+

Telefonunuzda Ayarlar > Ses > Rahatsız etmeyin'e giderek kapalı olduğundan emin olun.
Seçenekler > Uygulamalar > WhatsApp > İzinler'in açık olduğuna emin olun.