18 Şubat 2018

WhatsApp Bağlantı Sorunu Çözümü

Eğer WhatsApp'a bağlanamıyorsanız bu genellikle İnternet bağlantınız ya da telefon ayarlarınızla ilgili bir sorundan kaynaklanır.



Sorun giderme Çoğu bağlantı sorunu aşağıdakileri yaparak çözülebilir:

Telefonunuzu kapatıp yeniden açın
.
WhatsApp'ı Google Play'deki en son sürümüne güncelleyin.

Telefonunuzda Ayarlar > Ağ ve İnternet'e dokunun > Uçak modu'nu açıp kapatın.

Telefonunuzda Ayarlar > Ağ ve İnternet'e dokunun > Veri kullanımı > Hücresel veri'yi açık konuma getirin.

Telefonunuzda Ayarlar > Uygulamalar ve bildirimler > Uygulama bilgisi > WhatsApp > Veri kullanımı > Arka plan verisi'ni açık konuma getirin.

Telefonunuzun Ayarlar uygulamasını açın > Ağ ve İnternet > Wi-Fi > Wi-Fi'ı kapatıp tekrar açın.

Farklı Wi-Fi bağlantı noktalarına bağlanmayı deneyin.

Uyku modundayken Wi-Fi'ın açık kalacağından emin olun.

Wi-Fi modeminizi yeniden başlatın.

Operatörünüzle iletişime geçerek APN ayarlarınızın doğru olduğuna emin olun.

Android işletim sisteminizi telefonunuz için mevcut en son sürümüne yükseltin.

Normalde bağlanmadığınız bir Wi-Fi bağlantısındayken WhatsApp'a bağlanmakta sorun yaşıyorsanız, ağ yöneticisiyle iletişime geçin.

Bir kampüste veya güvenlik duvarı kısıtlamaları olan kurumsal Wi-Fi kullanıyorsanız, ağ yöneticisiyle iletişime geçin.

WhatsApp proxy veya VPN hizmetleri ile kullanılmak üzere tasarlanmamıştır, bu nedenle bu yapılandırmalar için destek sağlayamıyoruz.