WhatsApp Bağlantı Sorunu Çözümü
Sorun giderme Çoğu bağlantı sorunu aşağıdakileri yaparak çözülebilir:
Telefonunuzu kapatıp yeniden açın
.
WhatsApp'ı Google Play'deki en son sürümüne güncelleyin.
Telefonunuzda Ayarlar > Ağ ve İnternet'e dokunun > Uçak modu'nu açıp kapatın.
Telefonunuzda Ayarlar > Ağ ve İnternet'e dokunun > Veri kullanımı > Hücresel veri'yi açık konuma getirin.
Telefonunuzda Ayarlar > Uygulamalar ve bildirimler > Uygulama bilgisi > WhatsApp > Veri kullanımı > Arka plan verisi'ni açık konuma getirin.
Telefonunuzun Ayarlar uygulamasını açın > Ağ ve İnternet > Wi-Fi > Wi-Fi'ı kapatıp tekrar açın.
Farklı Wi-Fi bağlantı noktalarına bağlanmayı deneyin.
Uyku modundayken Wi-Fi'ın açık kalacağından emin olun.
Wi-Fi modeminizi yeniden başlatın.
Operatörünüzle iletişime geçerek APN ayarlarınızın doğru olduğuna emin olun.
Android işletim sisteminizi telefonunuz için mevcut en son sürümüne yükseltin.
Normalde bağlanmadığınız bir Wi-Fi bağlantısındayken WhatsApp'a bağlanmakta sorun yaşıyorsanız, ağ yöneticisiyle iletişime geçin.
Bir kampüste veya güvenlik duvarı kısıtlamaları olan kurumsal Wi-Fi kullanıyorsanız, ağ yöneticisiyle iletişime geçin.
WhatsApp proxy veya VPN hizmetleri ile kullanılmak üzere tasarlanmamıştır, bu nedenle bu yapılandırmalar için destek sağlayamıyoruz.