iPhone Servis Yok Sorunu Çözümü
Kapsama alanınızı kontrol edin
Hücresel ağ kapsama alanında bulunduğunuzdan emin olun. Ardından aşağıdaki adımları izleyin:
iPhone'unuzda hücresel ağa bağlanamıyorsanız Ayarlar > Hücresel bölümünde hücresel verinin açık olduğundan emin olun. iPad'inizde Ayarlar > Hücresel Veri'ye gidin.
Yurt dışı seyahatindeyseniz aygıtınızın uluslararası dolaşım için ayarlandığından emin olun. Ayarlar > Hücresel > Hücresel Veri Seçenekleri > Uluslararası Dolaşım'a gidin.
Operatör Ayarı güncellemesi olup olmadığını kontrol edin
Operatör ayarı güncellemesi olup olmadığını elle kontrol etmek ve varsa güncellemeyi yüklemek için:
Aygıtınızın bir Wi-Fi ağına veya hücresel ağa bağlı olduğundan emin olun.
Ayarlar > Genel > Hakkında'ya dokunun. Kullanılabilir bir güncelleme varsa operatör ayarlarınızı güncelleme seçeneğini görürsünüz.
Aygıtınızdaki operatör ayarlarının sürümünü görmek için Ayarlar > Genel > Hakkında'ya dokunun ve Operatör'ün yanına bakın.
iPhone veya iPad'inize yeni bir SIM kart taktığınızda yeni operatörünüzün operatör ayarlarını indirmeniz gerekir.