16 Şubat 2018

iPhone Servis Yok Sorunu Çözümü

iPhone'unuzda veya iPad'inizde (Wi-Fi + Cellular) Servis Yok ya da Aranıyor ifadesini görüyorsanız veya hücresel ağa ya da hücresel veriye bağlanamıyorsanız şu adımları izleyin:

Kapsama alanınızı kontrol edin
Hücresel ağ kapsama alanında bulunduğunuzdan emin olun. Ardından aşağıdaki adımları izleyin:

iPhone'unuzda hücresel ağa bağlanamıyorsanız Ayarlar > Hücresel  bölümünde hücresel verinin açık olduğundan emin olun. iPad'inizde Ayarlar > Hücresel Veri'ye gidin.

Yurt dışı seyahatindeyseniz aygıtınızın uluslararası dolaşım için ayarlandığından emin olun. Ayarlar > Hücresel > Hücresel Veri Seçenekleri > Uluslararası Dolaşım'a gidin.


Operatör Ayarı güncellemesi olup olmadığını kontrol edin

Operatör ayarı güncellemesi olup olmadığını elle kontrol etmek ve varsa güncellemeyi yüklemek için:

Aygıtınızın bir Wi-Fi ağına veya hücresel ağa bağlı olduğundan emin olun.

Ayarlar > Genel > Hakkında'ya dokunun. Kullanılabilir bir güncelleme varsa operatör ayarlarınızı güncelleme seçeneğini görürsünüz.

Aygıtınızdaki operatör ayarlarının sürümünü görmek için Ayarlar > Genel > Hakkında'ya dokunun ve Operatör'ün yanına bakın.

iPhone veya iPad'inize yeni bir SIM kart taktığınızda yeni operatörünüzün operatör ayarlarını indirmeniz gerekir.